Ard gedeelde items

Wednesday, January 30, 2008

The holocost is still there

Bulgaria's Abandoned Children

Kate Blewett
1 uur 28 min 5 sec. - 23 sep. 2007

petitions.pm.gov.uk



Europe make it go away!

Lees de blog van Femke Halsema en teken die petitie...

Hoe is het in godsnaam mogelijk???

Femke Halsema - 24 januari 2008, 14:08

Op dinsdagmiddag komt er een mail binnen. Dinand Woesthoff, zanger van Kane, zoekt vanuit de VS met spoed contact. Of ik hem wil bellen. Omdat ik niet elke dag word benaderd door een popster die ik alleen van TV ken, bel ik nieuwsgierig.
Hij klinkt verontwaardigd. Hij heeft een BBC-documentaire gezien over een kindertehuis in Bulgarije en hij vindt dat er politieke aandacht aan moet worden besteed. Ik beloof hem te kijken en hem te laten weten wat ik kan doen.
In mijn achterhoofd heb ik de vele reportages die na de val van de muur in Roemeniƫ werden gemaakt en ik stel me in op vergelijkbare ellende...

No comments: